Skrzynia biegów ZF 8HP45 8HP50 8HP70 Audi BMW - Freemoto - ogłoszenia części motoryzacyjnych

Skrzynia biegów ZF 8HP45 8HP50 8HP70 Audi BMW

7 000,00 zł

Opis dodatkowy

Skrzynia biegów ZF

8HP45/8HP50/8HP70/8HP55/8HP90/8HP95

Stan: Regenerowany

Każda skrzynia automatyczna którą Państwu oferujemy jest poddawana szczegółowej diagnostyce i weryfikacji, są to działania wstępne przed rozpoczęciem regeneracji.

W standardzie regenerowana skrzynia automatyczna ma wymieniony komplet uszczelek, elementy cierne, łożyska , tuleje ślizgowe, zregenerowany układ sterujący opcja dodatkowa.

ZF 8HP – seria automatycznych 8-biegowych skrzyń biegów wyprodukowanych przez ZF, po raz pierwszy wprowadzona w 2008 roku i już od 2009 roku te skrzynie były aktywnie instalowane w prawie całej gamie modeli BMW, następnie nastąpiła modyfikacja dla Audi z napędem na przednie i na wszystkie koła. Używana w modelach: A7, A8 i Q5.

Oprócz wspomnianego BMW i Audi takie skrzynie na naszym rynku można spotkać w Jaguarze, Land Roverze, Range Roverze. Chrysler instaluje w swoich pojazdach nieco zmodernizowany analog ZF 8HP pod oznaczeniem 845RE.

Nazwa transmisji jest odszyfrowywana w następujący sposób (na przykład ZF 8HP70):

8 – liczba biegów
H – hydrauliczny
P – planetarny
70 – dopuszczalny moment wejściowy (700 Nm)

Skrzynia biegów ZF 8HP45 8HP50 8HP70 Audi BMW Rodzaj skrzyni Automatyczna
Skrzynia biegów ZF 8HP45 8HP50 8HP70 Audi BMW Producent części Inny

Generalnie inżynierom udało się (w porównaniu z poprzednikami, 6-biegową automatyczną skrzynią biegów ZF) nie tylko zachować fizyczne wymiary, ale nawet zmniejszyć wagę jednostki. W 2009 roku ZF 8KM była chyba najnowocześniejszą automatyczną skrzynią biegów – systemem Start-Stop, który pozwala na rozpoczęcie jazdy przez 350 ms po ponownym uruchomieniu silnika spalinowego, strategią adaptacyjną do pracy w różnych warunkach temperaturowych oraz możliwością sekwencyjna i niesekwencyjna zmiana biegów.
Skrzynia biegów ZF 8HP45 8HP50 8HP70 Audi BMW Typ samochodu Samochody osobowe

Słabe punkty (najczęstsza usterka):

Zawór sterujący głównym ciśnieniem i jego wzmacniacz to słaby punkt wszystkich skrzyń ZF, od 4 do 9-biegowych skrzyń biegów. Kiedy rozmawiamy z klientem o problemach sterownika hydraulicznego – już z ustnego opisu często jasno wynika, że trzeba to zrobić, praktycznie każdy korpus zaworu o przebiegu 90-120 tys. Ma mocno zużyty wzmacniacz ciśnienia głównego, można to określić na podstawie następujących objawów:

Diagnostyka pokazuje błędy wysokiego ciśnienia
Dysk włącza się z hukiem
Jeśli wzmacniacz jest sprawny, ale sam zawór jest zużyty, napęd przeciwnie, będzie się załączał zbyt wolno.

Skrzynia biegów ZF 8HP45 8HP50 8HP70 Audi BMW Numer katalogowy części 8HP45 8HP50 8HP70

Korpusy zaworów 8HP mają problemy z zaślepkami, jeśli podciśnienie spadnie do 16 cali słupa rtęci i mniej, czekają na nas straty ciśnienia, które początkowo prowadzą do szarpnięć lub odwrotnie, powolnego przełączania, a kończy się spaleniem pakietów sprzęgła. ZAWSZE je sprawdzamy i w razie potrzeby wymieniamy na nowe:

Zaślepki korpusu zaworu (w oryginalnym rozmiarze D 13 mm) ZF 6HP19 6HP21 6HP26 6HP28 6HP32 6HP34 8HP45 8HP55 8HP70
Zaślepki korpusu zaworu (w oryginalnym rozmiarze) ZF 8HP45 8HP55 8HP70

Problemy z elektrozaworami – w bloku jest ich 9; technologia naprawy obecnie nie istnieje.

Jeśli jest z nimi problem – zmieniamy na nowe lub czyścimy poprzez płukanie ultradźwiękowe lub płukanie na stanowisku do sprowadzania elektrozaworów.

Informacje kontaktowe

Inne oferty sprzedającego

Skrzynia automatyczna DPS6 6DCT250

6 000,00 zł

Skrzynia biegów ZF 8HP55 8HP90 8HP95 Audi BMW

7 000,00 zł

SKRZYNIA DSG7 DQ500 0BT 0BH

6 000,00 zł

Skrzynia biegów S-Tronic 7-b 0B5 DL501

6 000,00 zł

Mechatronika 6HP19 6HP26 6HP32

1 200,00 zł

Skrzynia automatyczna DSG 6 VW SKODA DQ250 DSG6

3 770,00 zł

Skrzynia biegów CVT JF011 JF015 JF016 JFO17

7 000,00 zł

Sterownik Mechatronika Mercedes 722.9 7G-Tronic

1 200,00 zł

Pokrywa sprzęgła Powershift MPS6 6DCT450

399,00 zł

SPRZĘGŁO MOKRE DSG 6 VW SKODA SEAT DQ250 02e

800,00 zł
© 2021 FreeMoto. All Rights Reserved.